Paczka dla psiaczka BEZDOMNIACZKA

 


Do Świąt jeszcze trochę czasu jest, ale mi serce pęka, że część naszych podopiecznych spędzi je bez swoich ludzi, w hotelikach, pod dobrą opieką, ale bezdomnie.
Wpadliśmy więc z mężem na pomysł, że zrobimy im świąteczne paczki, by choć tak umilić im ten czas, a potem przyszło mi do głowy, że może ktoś z Państwa chciałby się dołączyć do naszej małej akcji.
Uwaga! Nie prosimy o pieniądze, ale o dary rzeczowe, które sprawiłyby psiakom przyjemność lub umiliły samotnie spędzany świąteczny czas - smakołyki, gryzaki, psie zabawki, smyczki, obróżki, linki spacerowe (dużych rozmiarów), puszki z dobrą karmą, kostki do gryzienia itp.

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

Paczki będą robione dla :

Jasia 🐕❤️




Zelty 🐕❤️



Joszka 🐕❤️



Ati 🐕❤️



Redy 🐕❤️



 Gibsona 🐕❤️


Jeśli ktoś się zdecyduje na udział w tej akcji, proszę o deklarację w komentarzach jakiemu psu chce zrobić świąteczny prezent i wysłanie na adres Dożej Skarbonki swoich darów.
Ja zrobię z nich połączoną paczkę, sfotografuję ją, zamieszczę tu zdjęcie i wyślę do hotelu lub DT, w którym jest obdarowany przez nas pies, a nazwiska Darczyńców umieszczę przy imieniu konkretnego psiaka.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

To adres:

Doża Skarbonka
ul. Jarzębinowa 18/62
15-793 Białystok

Prezenty wysyłamy do 30.11, tak by zdążyły do mnie przyjść, a ja miała chwilkę czasu na spakowanie i wysłanie do psiaczków
    

Alla Chrzanowska 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Za co kochamy dogi....

Zanim adoptujesz, przemyśl....